O întâlnire cu „Răsculații”

Am avut plăcerea să mă întâlnesc în Anaheim, California, cu o bună parte din familia Răscol, o familie care le-a dat multe bătăi de cap securiștilor, de unde au dobândit și porecla de „Răsculați”.

În această imagine:  Sabina Răscol (nepoata lui Victor Răscol), Mihaela Croitor, Olimpia Răscol (soția lui Victor Răscol) și Vasilică Croitor

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O întâlnire cu „Răsculații”

  1. Pingback: 6 postări în Top 30 WP (17.02.2011) « România Evanghelică

  2. Multi ani in urma, cind Vasile Rascol era inchis la inchisoarea din Aiud, un bun prieten de-al meu i-a trimis pe ascuns o chiocolata (cu ajutorul unui gardian ) Desi se pare ca nu a fost mare lucru, am aflat mai tirziu ca acel mic cadou i-a adus multa incurajare stiind ca prietenii nu l-au uitat….
    (comunistii aveau o strategie, cautau sa te convinga ca nimeni nu se mai gindeste la tine, ca chear si cei mai buni prieteni te-au parasit)

    Vazind poza si citind blogul, sotia mea si-a amintit de o vizita pe care Vasile le-a facut-o la Ocna Mures cand el era tinar.Am intrebat-o cum i s-a parut, la care ea mi-a raspuns: „era un om foarte inteligent”

    Familia Rascol, Salutari Sfinte !

  3. Pingback: O întâlnire cu Mihai Wurmbrand | Răscumpărarea memoriei

Lasă un răspuns

