500.000 accesări pentru blogul Răscumpărarea memoriei

Astăzi blogul Răscumpărarea memoriei a ajuns la 500.000 de accesări. Să fie într-un ceas bun. La mulți ani!

P.S. Așa spunea Richard Wurmbrand că este mai bine: să îți dorești tu ce este mai bun, că dacă te lași pe mâna urărilor altora…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la 500.000 accesări pentru blogul Răscumpărarea memoriei

  1. Timotei Dinica spune:

    Era si normal; blogul merita si mai multe accesari si nu numai. Felicitari!

  2. Ioan C. spune:

    Felicitari dumneavoastra si la cititorii dumneavoastra!🙂

  3. Petru Amarei spune:

    Felicitari Vasilica! Doamne ajuta!

  4. marcel dogar spune:

    Numai bine, Vasilicã!

    Iar jumãtatea de milion de accesãri sã ducã la tot atâtea conştientizãri de responsabilitatea omului în viaţã.

    Vis a vis de PS ai dreptate. Şi eu când strãnut mã binecuvintez singur🙂

  5. Alex Pop spune:

    Blogului – felicitare,
    Pentru-atitea accesari!
    Dar si cartii – “La mai mare”!
    Vorbesc, of course, de… vinzari🙂

    Si doresc cit mai multi frati
    Blogul, cartea, sa-ti citeasca
    Si, daca sint vinovati
    Sa se pocaiasca!

    P.S. De la Chicago, de ziua mea, sotia mi-a adus o “Rascumparare” cu autograf! Thanks a million!

  6. Alex Pop spune:

    Blogului – felicitare,
    Pentru-atitea accesari!
    Dar si cartii – “La mai mare”!…
    Vorbesc, of course, de vinzari🙂

    Si doresc cit mai multi frati
    Blogul, cartea, sa-ti citeasca
    Si, daca sint vinovati
    Sa se pocaiasca!

    P.S. De la Chicago, de ziua mea, sotia mi-a adus o “Rascumparare” cu autograf! Thanks a million!

  7. david spune:

    nu va uitati dupa cite accesari caci numai eu am facut o multime din ele ,infiecare zi ma uit sa vad ceva nou. nu ma intereseaza cartea nici ce scrie in ia .nici nu sint pentru nici contra.
    Dar urmaresc sa vad ce frati avem caci pe multi ii cunosc,cum reactioneaza si ce replica le da Vasilica . incolo numai de bine.

    • Alex Pop spune:

      Frate Daaaaavid!
      Ajutati-ma sa ma dezmeticesc nitel dupa citirea comentariului dvs.
      Deci nu va intereseaza cartea si nici ce scrie in ea – totusi urmariti cu mare atentie comentariile si reactile celor care au citit-o. La ce va foloseste atunci acest lucru, daca n-aveti habar despre ce se discuta si daca nu puteti judeca si analiza argumentele care se aduc??

      Va rog sa ma credeti: veti fi mult mai cistigat daca va veti folosi timpul citind si cartea, nu doar blogul si comentariile.
      Garantez ca veti fi la fel de surprins/impresionat/socat ca atunci cind eu am descoperit – ascuns in podul casei parintesti – un cufar plin cu scrisori si documente de-ale bunicului din partea mamei!…
      Asta, bineinteles, daca va pasa un pic de istoria familiei dvs.

      • david spune:

        Fratele meu ramin la ce am scris,istoria fratilor mei de credinta o stiu destul si incerc sa imi amintesc de ei numai de bine. Da e adevarat caci daca m-as uita din alt unghi la aceiasi istorie as citi altfel.Pina si prezentul incerc sa il vad cu niste ochi pozitivi ,din nou de si vad atitea lucruri negativiste/rele.
        De ce urmaresc pe blog😮 intrebare buna , ramin dezamagit cum frati de credinta ,oameni ce predica evanghelia se ponegresc unul pe altul in vazul lumi,aparind pe un tradator sau pe un altul. Oameni acestia ei nu isi dau seama caci noi oitele lor le urmarim duplicitatea si ne scirba de felul fatarnic si plin de rautate cum pun lucrurile.Personal i-am sunat pe citiva si i-am rugat :nu conteaza de ce parte esti,oprestete caci nu ajuti la zidirea biserici lui Hristos,citi despre tradatori ,fratele meu asa sint de multi caci Vasilica ar face un raft de carti in bibloteca lui. Sa ii privim ca uni care sa ne rugam pentru ei si daca am putea sa facem mai mult :apel la conducerea cultului sa fie analizate cazurile si inlocuiti.
        Frati se cearta pe bloguri si sefi isi beau cafeaua linistiti
        DOAMNE AI MILA

    • „nu mă interesează… dar urmăresc”
      Încolo numai de bine.

  8. Corneliu D. spune:

    Felicitari

  9. ANDRUS IONEL spune:

    FELICITARI ! URMATOAREA FELICITARE LA 1.000.000. DE ACCESARI.

Lasă un răspuns

