Detroit, dialog cu pastorul Mudura (video 3)

Pentru detalii depsre prezentarea de la Detroit, mai citește și aceste linkuri:

Prezentarea cartiiVideo; Lansare la Detroit

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Detroit, dialog cu pastorul Mudura (video 3)

  1. Remus zice:

    Fr. Croitor,

    eu am ajuns la concluzia ca foarte multi lucratori nu stiu sa faca deosebirea intre slujbele de Pastor si Evanghelist sau intre Evanghelist si alte feluri de lucrare !!!
    Din cite stiu eu, un pastor trebuie sa supravegheze turma si nu sa faca slujba de ” delegat „. Un pastor daca doreste sa faca o lucrare buna fata de turma , el nu are prea mult timp de ” excursii „!!! ” Delegatul ” merge in interesul firmei acolo unde este trimis, dar el nu ocupa si functia de director.
    Eu apreciez lucrarea cu ” Rascumpararea Memoriei ” , dar ea trebuia facuta de altcineva. Daca dvs. ati ales sa slujiti lui Dumnezeu ca si pastor peste turma Lui, atunci renuntati la slujba de, ” delegat „, caci slujba de pastor este incompatibila cu multe alte lucrari spirituale sau de alta natura.
    Slujbele de Pastor sau Evanghelist nu sant tot una, cum nici slujba de Pastor sau Delegat ( pentru diferite probleme ) nu sant deasemenea tot una.
    Sper ca m-ati inteles ce vreau sa spun !!!

    • Dragă Remus, am înțeles ce vrei să spui, dar nu pot fi de acord cu dumneata. În SUA am fost în primul rând în interesul turmei, al celei pe care o păstoresc în Medgidia. Avem o mulțime de proiecte începute și altele pe care vrem să le demarăm, iar aceste călătorii îmi oferă posibilitatea de a comunica partenerilor noștri viziunea și rezultatele din ultimii ani. Discuțiile care au avut loc pe marginea cărții au fost însă și ele binevenite, având în vedere faptul că subiectul este încă intens discutat în cercurile penticostale și multe persoane au dorit să se informeze de la „sursă”.
      Spui că nu trebuia să scriu eu această carte. Probabil că nici nu ai citit-o, nici măcar pagina Argument de pe acest blog. La fel am spus și eu, desigur, din alte considerente. Poate că ai văzut în următoarea postare (înregistrarea video 3) însă că dacă vorbim de cine ar trebui să scrie o carte de acest gen, cel mai indicat ar fi să fie un păstor, având în vedere perspectiva pastorală absolut necesară procesului de vindecare și restaurare spirituală a Bisericii.

  2. Pingback: 12 bloguri în Top 100 WP (25.03.2011) « România Evanghelică

  3. Pingback: 12 postări în Top 100 WP (25.03.2011) « România Evanghelică

  4. Pettrusu zice:

    Frate Vasilica! Puteti sa ne spuneti daca va imputernicit pastorul Mudura ca sa-i scoateti/accesati dosarul?. Din discutia avuta! a lasat sa se inteleaga ca va face acest pas, desi eu ma indoesc ca v-ar fi imputernicit in directia aceasta!.

Lasă un răspuns

