Istorie, bani și politică (video 4 și 5 Detroit)

Am atașat încă două scurte înregistrări din dialogul purtat la Biserica Betezda din Detroit. Pastorul Simi Timbuc a deschis discuția, în primul clip, iar în cel de-al doilea este răspunsul meu.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Istorie, bani și politică (video 4 și 5 Detroit)

  1. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (27.03.2011) « România Evanghelică

  2. miazabalt spune:

    Pt V. CROITOR.Vorbiti despre BISERICA,BANI, POLITICA,as vrea sa va intreb ceva. Pe pagina dv.de facebook la rublica ACTIVITATI SI INTERESE nu cu mult timp in urma era trecut si TRAIAN BASESCU-PDL.Dupa discutia despre bnserica , bani si politica a disparut din acea rublica.DE CE? SI DACA SUNTETI MEMBRU SAU DOAR SUSTINATOR AL PDL.

    • Nu am fost niciodată membru al vreunul partid politic. Nu am scos nimic de pe pagină. Insinuarea pe care o faceți este o încercare penibilă de a construi scenarii fanteziste. Am otat Băsescu și cred că a fost cea mai bună opțiune în cele două scrutinuri. Am dat cândva „like” la pagina sa. Asta a fost tot.

      • Vali Horlescu spune:

        Cum de va perimiteti sa votati cu Traian Basescu, cel carea condamnat comunismul, acea societate minunata care ne-a dat la toti case si servici.

        Cati bani v-a dat acest Traian Basescu sa denigrati Cultul Penticostal prin publicarea acestei carti Rascumpararea Memoriei si sa-l votati de doua ori?

        Domnu’ Vasilica, da inainte de ’90 ati avut rude in strainatate sau parinti , bunici, unchi chiaburi sau din randul claselor exploatatoare?

        Va rog sa fiti sincer, ca o sa va verific paginile de facebook si h5, cele pe care le aveati inainte de „90.

  3. miazabalt spune:

    A fost o simpla intrebare , eu nu am spus ca e rau sa fi fan TRAIAN BASESCU .Dar numele presedintelui TRAIAN BASESCU a fost sters din acea rublica de cineva.Si fiindca se vorbea de BANI, POLITICA SI BISERICA eram curios cine si de ce a sters acest interes politic din pagina lui V. CROITOR………………… Informatorul MIAZABALT .

Lasă un răspuns

