Transmisie live de la Timișoara

Organizatorii de la Centrul Areopagus mi-au confirmat că se va transmite online lansarea de carte din această seară.
Cei care vizionează pot trimite întrebări prin email la adresa rascumpararea.memoriei@gmail.com
În fucție de evoluția serii vom încerca să răspundem și la unele dintre întrebările trimise online.

Pentru a urmări transmisiunea, accesati linkul ACESTA.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Transmisie live de la Timișoara

  1. Pingback: Lansarea cartii Rascumpararea memoriei la Aeropagus Timisoara transmisa live « Istorie Evanghelica

  2. dor de vesnicie spune:

    Frate Vasilica ,
    am citit cartea Rascumpararea memoriei,am trait si eu sub acele vremuri si chiar am fost o ruda prin alianta cu unul care a facut mult rau si altora dar si mie
    A trecut ! el este plecat ……. Dumnezeu stie unde !
    Dar ,am spus multor frati ca ar trebui sa scrii a 3-a parte ,sa sari peste a doua
    Sa scrii despre cei de acum care fac parca mult mai mult rau decit cei de atunci.
    Ma refer la unul care a fost in discutie nu de mult de pe la [… …], care si acum este
    in functie si nimeni nu-l poate da jos ba mai mult , napastuieste pe cei ce nu au bani
    ca sa-i faca atentii, desi sunt oameni ai Lui Dumnezeu inca neintinati
    Frate draga se intimpla lucruri la fel de rele ca pe vremea comunismului pentruca nu le-a iesit inca din singe otrava .
    Despre astia oare cine va avea curajul sa scrie ?
    Trag nadejde ca Dumnezeu va face dreptate celor ce sufar din pricina acestor impostori care ocupa functii mari dar sunt departe de adevarul Lui Dumnezeu !
    Cei dinainte de 89 nu aveau atitea palate ,masini scumpe si averi cit au astia de acuma,si pun sarcini grele pe biserici sarace care nu au de unde sa le trimita „darea”
    Si din cite am auzit la stiri ,toti capii religiosi sunt platiti din banii guvernului
    Si atunci pentru ce pun bir pe bietii oameni,ca de ajutat nu ajuta pe nimeni ci doar isi constuiesc vile ,cumpara masini scumpe pentru ei si „scumpilor lor progenituri „

  3. Alex Pop spune:

    OK – V-am vizionat, LIVE, si a fost fantastic
    Mare mi-a fost surpriza sa-l aud si sa-l vad acolo si pe fratele Mihalas – pe care nu l-am mai vazut de vreun sfert de secol. Chiar c-a meritat sa-mi iau “liber “ astazi🙂

    Am inteles ca, speriati de ploaie, multi timisoreni nu s-au incumetat sa vina. Parca prin Sept, ’89 erau mai curajosi oleaca!…
    Recunosc, asta m-a cam deceptionat putin, si trebuie sa spun ce mi-a trecut prin gind cind va vedeam ca-ntirziati sa dati startul, asteptind probabil dupa unii curajosi, intirziati din cauza intemperiilor:

    De-aicea, de la mari distante
    Va vad, in scumpa-mi Timisoara,
    Ce-a infruntat ploaia cu gloante
    Dar nu si cea cu… apa chioara!!

    Cu ce-am ramas eu dupa vizionarea acestei transmisii in direct:

    In primul rind, draga Vasilica, ascultindu-te descriind perioada de cercetare si scriere a cartii, mi-am dat mai bine seama de magnitudinea efortului pe care l-ai depus. Intr-adevar, nimic durabil si de valoare nu se realizeaza fara munca, pasiune si efort.

    Mi-a placut sa vad pe cei trei invitati de onoare si sa-i ascult depanindu-si amintirile. Acesti oameni trebuie gasiti si indemnati sa-si scrie memoriile, cum bine ai spus in final. (I-am telefonat tatalui meu , care are 87 de ani sa se-apuce de scris).
    Am avut tot timpul o deosebita admiratie pentru fratele Mihalas. (Mergeam odata cu el intr-o Dacie, la Sibiu, unde era asteptat pentru o evanghelizare. Era zapada, ningea des, de-abia vedeai la doi pasi, si soferul, Cornel Marincu, mi-a zis sa ne rugam sa nu patim ceva. I-am zis ca n-avem de ce sa ne temem, caci avem pe fr. Mihalas in masina:) ). M-am bucurat auzindu-l ca-si scrie memoriile.

    Chestia cu Iliescu cerindu-si iertare de la evrei si Basescu de la tigani (sorry for not being PC) a fost foarte relevanta: a scos si mai mult in relief micimea de caracter a liderilor religiosi care inca nu si-au cerut iertare de la cei pe care i-au turnat. De-aceea, apelul tau din final, a fost binevenit. Sa-si speram ca-si vor face “mea culpa” pina mai sint in viata.

    Sper sa mai am ocazia de a viziona astfel de lansari de carte, si sper c-o sa faci una si-n nordul Californiei.
    Sint unii care numai vazindu-te si ascultindu-te in direct, interactionind cu tine prin intrebari si raspunsuri , se vor convinge de necesitatea si sinceritatea lucrarii tale.
    Pina atunci insa , vor fi convinsi de existenta fabuloaselor sume de bani pe care sponsori misteriosi ti le-au pus la dispozitie, dictind si controlind continutul cartii🙂🙂
    Bravo, ca ai avut in sfirsit curajul sa divulgi astazi acea “lunga” lista de sponsori!
    Denigratorii, sper, sint acum satisfacuti…

  4. Pingback: 12 postări în Top 100 WP (24.05.2011) « România Evanghelică

  5. Multumim pentru transmisie .

    A fost intresant sa putem viziona evenimentul dela Aeropagus. Printre altele am fost impresionat de modul serios si grav prezentat de fr. Mihalas (un vechi prieten). E bine sa cunoastem adevarul despre trecut si sa invatam ce trebuie, dar asa cum spunea si el, sa privim inainte sa vedem ” in ce directie se indreapta omenirea”, ce ar putea ajuta generatia tinara sa-L cunoasca cu adevarat pe Dumnezeu.

    Cred ca exemple ca acela cu „calul vindecat” si felul in care a fost ajutat in sit. dificila in care se gasea, scot in evidenta atotputernicia D-zeului nostru si ca increzindu-ne in El , v-om raminea uimiti cum Mintuitorul nostru I-si implineste promisiunea „nici de cum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi”(eu am exp. asemenea minunatii de nenumarate ori)

    E adevarat, fiecare are darul lui, mie i-mi place sa vorbesc mai putin de „ghearele leilor ” si mai mult despre credinciosia Celui care le-a inchis gura, pentru-ca aceasta Ii aduce glorie si ne intareste credinta.
    De asemenea a fost extraordinara marturia spusa de Valer: „nimic altceva decat singurul Isus Hristos, ne poate face liberi „( aici a prins pestele cel mai mare…..)

    Un gind bun dela N.Y.

Lasă un răspuns

