Un an în blogosferă

De data asta am verificat de două ori și este informație sigură. A trecut un an de când am lansat blogul răscumpărarea memoriei.

Asata înseamnă că peste vreo 40 de zile va fi un an de la lansarea cărții. Voi publica atunci o retrospectivă mai detaliată a ceea ce a însemnat acest an pentru mine și care sunt planurile pentru viitor.

Ideea unui blog a venit cu puțin înaintea lansării cărții, când câțiva prieteni mi-au spus-o, iar alții mi-au confirmat, că este o platformă de comunicare pe care nu am voie să o ignor. Aveam să aflu în scurt timp că este un instrument sensibil, dar mai ales, time consuming.

Am publicat luna trecută câteva date statistice. Le puteți reciti aici.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

