Un video care merită văzut de adolescenți, tineri și… părinți

Știu că acest mesaj video a fost deja prezentat recent pe mai multe situri, dar cred că este atât de important și de bine structurat că merită să fie promovat de cât mai multe bloguri. Tocmai l-am urmărit împreună cu soția și m-am mirat să văd că o oră s-a scurs așa de repede. Am observat că numărul celor care l-au vizionat crește de la oră la oră.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Un video care merită văzut de adolescenți, tineri și… părinți

  1. Pingback: Hawt Post – 27 august 2011 (3) « România Evanghelică

  2. Pingback: 11 postări în Top 100 WP (27.08.2011) « România Evanghelică

  3. Pingback: 6 postări în Top 15 WP (28.08.2011) « România Evanghelică

  4. reuteugen spune:

    Da întradevăr acest video merită văzut. Sincer, când mam uitat la el şi l-am văzut mam bucurat într-un fel, şi o apreciez pentru curajul pe care ea îl are de a spune lucrurilor pe nume, dar de asemenea mam cam descurajat şi mam întristat văzând-o că poartă podoabe (cercei,inele). Acuma să nu mă înţelegeţi greşit, nu vreau să mă arăt eu nuştiu ce,că defapt sunt un nimic dar unele lucruri mi se par cam prea de tot şi ieşite din comun

Lasă un răspuns

