Interviu ocazionat de un an de la lansarea cărții „Răscumpărarea memoriei”

Am dat un interviu săptămâna aceasta unui jurnalist. A fost interesat de ceea ce a urmat în anul care s-a scurs de la lansarea cărții, precum și de perspectivele de viitor ale acestui demers. În scurt timp îl va publica și îl voi relua și eu pe blog.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Interviu ocazionat de un an de la lansarea cărții „Răscumpărarea memoriei”

  1. Pingback: Interviu ocazionat de un an de la lansarea cărții „Răscumpărarea memoriei” « Istorie Evanghelica

  2. Remus spune:

    Fr. Croitor,

    cum ramane cu cele 30 si ceva de pagini ale dosarului lui Niky Pop, care nu vazut inca lumina expunerii la suprafata a ceea ce se gaseste pe acele pagini ? Ori ati primit ceva telefoane de amenintare sau intimidare si v-ati mai dat la fund cu deconspirarea celor care au colaborat cu securitatea ?
    Dar despre cazul stimatului Ioan Gurau, ce se mai aude ? Parerea mea este ca, Cultul Penticostal din Romania inainte sa dea directive ce culori trebuie sa nu contina tricourile tinerilor credinciosi care vin la adunare, ar trebui sa curete intai Bisericile de leprele de turnatori care inca mai activeaza in Bisericile Penticostale la peste 20 de ani de la ” lovitura de stat ” din 89 !!!

    • Remus, mesajele tale mustesc de insinuări și sunt lipsite de logică și bun simț.
      Acum încerci o nouă direcție de atac, dar fără rost.
      1. Despre Nicky Pop nu mai am ce să public. Am spus ceea ce era de spus în carte. Este clar și negru pe alb. La fiecare dintre cei despre care am scris am cu muuuult mai multe pagini, dar este normal ca aveam sa public ceea ce era relevant.
      2. Despre IG, o copie completă a dosarului său este la liderii cultului, de acum este treaba lor ce vor face. Eu nu fac dezvăluiri în felul pe care îl sugerezi tu. Dacă liderii noști vor căuta să arunce batista pe țambal, atunci e altă poveste. Câtă vreme cazul este în procedurile normale, aștept.
      3. Limbajul tău despre „leprele” de turnători vorbește de la sine despre manierele tale.

      • Remus spune:

        Fr. Croitor,

        eu nu incerc nici o noua directie de atac ci, eu am vorbit la subiect. Interesant ca numele lui Niky Pop l-ati scris intreg si pe al lui Ioan Gurau ( IG ) !!! Daca cuvintul ” lepre ” vi se pare prea greu, atunci hai sa le zicem ” pui de naparci „, asa cum numeste Ioan Botezatorul pe unii.
        Am mai auzit eu ca si pe la noi prin Germania la ora actuala mai sant inca cativa colaboratori ai securitatii care inca mai ocupa functii de conducere in comunitatea
        penticostala romaneasca !!! Este interesant faptul cum si aici in Germania ca si in
        Romania la peste 20 de ani de la lovitura de stat, nu s-au angajat cei din conducerea Aliantei Bisericilor Penticostale Romane sa curete Biserica lui Dumnezeu de turnatorii scuritatii !!!

    • De ce nu ai răbdare să se publice interviul și apoi să te pronunți dacă mă tem?

  3. Remus spune:

    Vali Horlescu & Ovidiu Marinca,

    este asa de trist ca, v-ati suit pe scaunul celor batjocoritori, dar in acelasi timp este bine ca, va iasa la suprafata fatarnicia si comportamentul […], care se vede ca-i bantuie inca pe multi romani.
    In rest, cele bune.

    • Vali Horlescu spune:

      Remus, ce-ar mai fi in rest si de ce ar mai fi bune dupa ce spui ceea ce spui?
      Vezi ca l-ai bagat gratuit pe Ovidiu Marinca in aceasi oala cu mine, el mi-a reprosat ceea ce ti-am spus tie si intr-un fel era de partea ta.
      Oare nu ti-a iesit bine traducerea?

    • Ovidiu Marinca spune:

      Remus, fratele meu!

      Ferească-mă D-zeu să te batjocoresc – fie pe tine, fie pe altcineva! Departe de mine acest gînd, aşa că fii pe pace. Bine?

      Domnul să te binecuvinteze.

Lasă un răspuns

