Distribuția cărții Momeala Satanei în Germania și SUA

Cărțile promise pentru toți slujitorii evanghelici români sunt pregătite și au fost deja distribuite în țară și în afara țării în proporție de 75%.

Am nevoie de ajutor din partea slujitorilor din SUA și din Germania.

SUA

Am trimis luna trecută în SUA 150 de cărți prin John Bevere, iar organizația sa le va trimite prin poștă păstorilor și liderilor români pe care îi voi indica eu. Rog pe frații slujitori din SUA să mă ajute cu alcătuirea listelor (păstori, prezbiteri, diaconi, lideri de tineret) pentru expediția cărții. Mă puteți contacta pe adresa de email sau chiar printr-un comentariu pe această pagină (comentariu care îmi va parveni direct mie). Dacă este cineva care are o situație centralizată, asta ar ușura cu mult situația.

Germania

Pentru Germannia distribuția este asigurată prin situl Germania Evanghelica. Vă rog să luați legătura cu administratorul sitului care a anunțat într-o postare că se ocupă de distribuția cărții.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Distribuția cărții Momeala Satanei în Germania și SUA

  1. Val Russo spune:

    Buna Vasilica…este vreo distribuire a cartii si pe UK? Merci

  2. Sorin Jivoiu spune:

    in Spania cum pot ajunge cartile ?

Lasă un răspuns

