La 1 ianuarie 2012 m-am retras din funcția de păstor al Bisericii Betel Constanța

Anul 2012 a adus o schimbare majoră în viața mea. După 5 ani de slujire în Constanța, la 1 ianuarie 2012 a luat sfârșit slujirea ca păstor al Bisericii Betel. Decizia retragerii am comunicat-o bisericii cu o lună înainte (nu pe blog🙂 ). Echipa de conducere știa de mai multă vreme de intenția mea, aceasta fiind de fapt onorarea promisiunii făcute la învestirea mea ca păstor al bisericii, și anume că după ce va fi depășită criza respectivă mă voi retrage, dar nu înainte de a mă asigura că există o conducere locală competentă și acceptată de biserică.

Anii în care am slujit în Constanța – alături de o echipă locală foarte dedicată – au însemnat multe provocări și multe împliniri. Rămân experiențe de viață de neuitat, din care am avut atât de multe de învățat! Domnul a fost bun și ne-a binecuvântat în multe feluri.

De-a lungul celor cinci ani, am ordinat câțiva diaconi, prezbiteri și un păstor. Pastorul Lucian Rotaru, absolvent al ITP și un fiu al Bisericii Betel are toată susținerea necesară în cadrul Bisericii, fiind și pentru prima oară în istoricul bisericii când Biserica are un păstor local, angajat și susținut cu normă întreagă pentru a sluji bisericii.

Cred din toată inima că Lucian și echipa de slujitori din Constanța iubesc lucrarea Domnului, sunt capabili de scarificii și sunt pregătiți să facă din Biserica Betel o prezență vie în orașul Constanța și în împrejurimi.

Ultimul botez din 2011. Pastorul Lucian Rotaru este în stânga mea (partea dreaptă în fotografie). Botezători: Iacob Nocolae și Gabi Schmalberger

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la La 1 ianuarie 2012 m-am retras din funcția de păstor al Bisericii Betel Constanța

  1. Cristi spune:

    Dumnezeu sa binecuvanteze biserica Betel si liderii care slujesc acolo. Vasilica, e bine ca ai putut fi alaturi de biserica in aceasta perioada de tranzitie si ai putut imputernici si alti lideri. Domnul sa continue sa lucreze in si prin aceasta biserica locala.

  2. sergiu spune:

    La 1 ianuarie 2011 ?!

  3. Catmiel Hozan spune:

    cred ca e vorba de 1 Ian.2012, ori anuntu a „intarziat” un an. Domnul sa-l binecuvinteze pe fratele Vasilica in noua lucrare.

  4. pete spune:

    daca te-ai retras in 2011 de ce ne comunici asa de tirziu, sau e o greseala?si cind ati avut timp pentru ultimul botez din 2012?

  5. sebip spune:

    V-ati retras in 2011 sau 01.2012….si poza ii de la botez din 2012?

  6. Am corectat data. Desigur, e vorba de 2012.

  7. John Tipei spune:

    Vasilică, felicitări pentru gestul frumos pe care l-ai făcut și care pune în evidență calitatea ta de lider. Mă rog Domnului să ne ajute să vedem cât mai multe exemple de acest fel în Cultul Penticostal.

    Lui Lucian, echipei de lucrători și întregii Biserici „Betel” din Constanța le dorim multe binecuvântări și propășire în 2012 și în anii care urmează, iar ție putere de muncă în continuare, ungere de sus și binecuvântarea Domnului peste toată slujirea ta.

  8. Un membru al echipei de conducere localtă spune:

    Echipa de slujire a Bisericii Betel NU a aprobat încă retragerea din funcția de păstor a mai sus numitului frate Vasilică Croitor. Deci… sa nu ne pripim🙂.

    Și dacă „1 ianuarie 2011” a putut fi corectat in „1 ianuarie 2012”, ce mare lucru e sa se mai corecteze o data in „1 ianuarie 2013”? Și tot așa…

    Un an nou fericit fratelui păstor Vasilică Croitor!
    Si tuturor cititorilor celebrului său blog!

  9. Pingback: 12 postări în Top 100 WP (03.01.2011) « Romania Evanghelica

  10. de admirat gestul. unii pleaca la domnul cu tot cu scaunul de pastor…

  11. Paul spune:

    Domnul să te binecuvânteze Vasilică! Cu toate că nu ne cunoaştem prea bine, discuţiile noastre având loc doar în spaţiul virtual şi la telefon, pot să afirm, fără ipocrizie şi fără a te măguli cu nimic, cu toate că eşti destul de tânăr, că eşti un adevărat exemplu pentru slujitorii (pastorii) din România. În primul rând pentru că ai avut curajul să îndepărtezi vălul ce acoperea un trecut deloc „roz” al Cultului Penticostal din România. Ai avut tăria de caracter să duci această lucrare ( proiectul Răscumpărarea memoriei) până la capăt, cu toate că te-ai confruntat cu o mulţime de împotrivitori, care nu s-au ferit să te „sape” şi chiar să te ameninţe. Adevărul despre trecutul Cultului Penticostal din România este în prezent cunoscut datorită ţie. Până la tine ,nimeni nu s-a încumetat să „scurme” prin dosarele CNSAS, în căutarea adevărului. De frica mai marilor noştrii, din interes, sau pur şi simplu din ignoranţă, nu ştiu…
    Iti mulţumesc personal pentru cartea Răscumpărarea Memoriei!
    Un adevărat lider, promovează alţi lideri ! Felicitări Vasilică! Ne-ai arătat că se poate şi altceva! Apropo, ce vei face de aici înainte frate?🙂 Te salut! La mulţi ani!

    • Paul, eu păstoream Biserica Betleem din Medgidia când am fost chemat să mă implic în Constanța. Am slujit în ambele locuri în ultimii cinci ani, în Medgidia având o echipă de slujire consolidată de mai multă vreme. Așa că mă întorc la lucrarea din zona Medgidia. Avem în sectorul pastoral de aici 12 biserici și vrem să deschidem câteva puncte noi de misiune.

  12. Pingback: Cronici mondene (65) O sută optzeci de cuvinte despre stupoare « Vindecătoru

  13. EUGEN spune:

    Vasalica tu ti-ai dat demisia .Dar istoria ramine.
    Traian Basascu-a condanat comunismul.
    Iar tu ai facut cartea Rascumpararea memorei
    Felicitari pentru curajul care l-ai avut
    Te rog nu uita de promisune //?
    Dumnezeu sa va BINECUVANTEZE

  14. Pingback: 15 postări în Top 100 WP (04.01.2012) « Romania Evanghelica

  15. Pingback: 11 postări în Top 50 WP (04.01.2012) « Romania Evanghelica

  16. marcel s spune:

    …va ti retras si din ,,Rascumpararea memoriei”…!?

  17. Ema spune:

    Buna,Chiar daca la inceput am avut unele indoieli cu privire la cartea care a facut multa valva in lumea crestinilor,dupa ce am citit-o ,am ajuns la concluzia ca noi avem dreptul sa stim si sa cunoastem adevarul.Si pentru ca am intrat in noul an,eu va doresc multa binecuvantare,putere de slujire,impliniri pe toate planurile si sa ramaneti o binecuvantare pentru cei din jur!

  18. geo dan spune:

    Vasilica,
    Gestul pe care l-ai facut demonstreaza, inca o data, ca Biserica este a Domnului – noi fiind co-lucratorii LUI! Exemplu de apreciat si de URMAT… Ma-ntreb ce-i motiveaza pe unii sa-si pastreze „scaunele” de pastori pe veci – si daca e posibil sa le lase urmasilor sai…din neam in neam…fie ca au chemare sau nu…
    Orice lucrare are etapele ei de dezvoltare…Prin gestul si atitudinea ta ai ajutat, de fapt, biserica sa urce o treapta mai sus si astfel sa inceapa o noua etapa in dezvoltarea ei! Slava lui Isus!
    George Gh. Cvd

  19. Mircea spune:

    Nu am nici un raspuns la intrebarea : De ce comentariul meu nu a fost
    acceeptat ? Va multumesc. Mircea

  20. Mircea spune:

    Sa fie oare vro partinire ?

  21. pavel trifu spune:

    uite si pe gabi! Domnul sa binecuvinteze Constanta si intreaga Regionala Penticostala!🙂

Lasă un răspuns

