Datorită lui Șova, m-am ales și eu cu un Master!

Domnul Dan Șova este implicat într-un scandal déjà vu în guvernul lui Ponta. În CV-ul domniei sale apărea un Master la London School of Economics. După ce presa a arătat că el s-a înscris la acele cursuri, dar nu le-a absolvit, domnul avocat (un fel de dottore și ăsta) ne-a delectat cu o explicație minunată despre ce înseamnă un masterat:

„Am fost admis, înscris și am urmat integral cursurile. La sfârşitul cursurilor am informat că nu sunt interesat de vreo diplomă, întrucât am studiat doar pentru mine personal şi am cerut doar eliberarea unui certificat, ceea ce s-a şi întâmplat. Mai mult, am fost acuzat că m-aş fi lăudat că am un master pe care nu-l am. Complet neadevărat. Nu există nici o afirmație publică a mea în legătură cu efectuarea acestui master, deşi chiar l-am făcut, aşa cum se poate vedea din documentele de mai sus, chiar dacă nu am fost interesat în obţinerea unei diplome”.

Ce emoționant! A făcut un master, dar nu a fost interesat de obținerea unei diplome. Trebuie să dăm cezarului ce este al cezarului: în comparație cu „laureații” noștri care au diplome de doctor de pe la universități în care nici nu au intrat de două ori în viață, Șova pare un fel de Maica Teresa. A fost la școală, dar numai pentru a face carte. Astăzi, în loc să își ceară scuze, și-a periat și mai mult CV-ul, susținând cu seninătate că are dreptate. 

„Nu am susținut examene și dizertația finală”. Deci doar a trecut pe acolo… Că a studiat sau a făcut cumpărături la Londra nu poate ști nimeni. Putea să ne spună la fel de bine în CV și că s-a uitat la niște documentare pe National Geografic, fiindcă nici acolo nu se dau examene. Ce căutau în CV acele informații dacă nu a existat nicio finalitate pentru cursuri?

Desigur, faptul că a trecut acel master în CV demolează irevocabil explicațiile avocățești ale senatorului Șova. Este un exemplu de impostură intelectuală de care suferă mulți care și-au împopoțonat CV-urile cu ajutorul fabricilor de diplome, prin plagiat, cumpărând lucrări de diplomă sau, mai nou, vizitând o universitate în străinătate și comunicând apoi acasă că au primit diplome.

Folosind această logică, aș fi putut să mă afișez și eu cu un Master  in Pentecostal and Charismatic Issues la Regents Theological College, la care m-am înscris cu 10 ani în urmă, pe care l-am parcurs integral (vorbesc și eu despre participarea la cursuri), dar la care nu am finalizat examenele. Mulțumesc, domnule Șova, fiindcă ne-ați luminat. Am aflat astfel de la dumneavoastră că diploma și examenele sunt partea cea mai puțin importantă pentru un master, ceea ce contează este să te înscrii la cursur și astfel să îți colorezi CV-ul. Această invenție românească ar trebui brevetată, fiind cea mai rapidă și ieftină metodă de a obține un master.

 

 

 

Acest articol a fost publicat în politice și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Datorită lui Șova, m-am ales și eu cu un Master!

  1. Un prieten spune:

    Buna dimineata !
    Am primit în email această stire si am citit articolul despre Titluri însusite de unii politicieni, numai ca mi se pare ca nu are nimic comun cu acest blog RĂSCUMPĂRAREA MEMORIEI.
    Nu e bine pentru un păstor să facă astfel de comentarii ironice, oricât de mulți politicieni ar fi plagiat … si mai ales pe un blog ce ar trebui să dezbată alte subiecte. E adevărat că nu ne place să auzim că în Romania titlurile sunt atât de importante, încât unii ajung să îsi însusească titluri pe care nu le au, dar pentru acest lucru ar trebui să creeati un alt blog, sau să scrieti pe un blog dedicat altor subiecte.

  2. pete spune:

    Vasilica mai atent la gramatica ,mai citeste o data comentariul din 20 sept.

Lasă un răspuns

