Mobilizare pentru rezidirea Bisericii din Mangalia

În noaptea de 11 noiembrie 2011, flăcările brăzdau cerul nopţii în Mangalia, înghiţind nemilos visuri, bani investiţi, planuri. De atunci a trecut aproape un an. Pierderea aceasta nu ne-a înfrânt, ci conştienţi de războiul permanent în care ne aflăm, am perseverat: am refăcut proiectul inițial, am demolat vechile ziduri, am extins temelia bisericii și am turnat noua șapă. Totul este acum pregătit pentru noua construcţie care se preconizează a fi ridicată („la roșu”) în perioada 19 noiembrie – 15 decembrie 2012.

Mulţumiri fie aduse lui Dumnezeu şi tuturor celor a căror inimă a fost sensibilizată de Duhul Său și cu ajutorul cărora am ajuns până la această fază a reconstrucției!

Pe data de 19 noiembrie se va da startul unei campanii de 3 săptămâni, în care ne propunem, cu ajutorul lui Dumnezeu, să ridicăm zidurile și acoperișul. Structura pe care se va construi este din lemn importat din Canada.

Pentru reușita acestei acțiuni avem nevoie de voluntari, în special de tâmplari care știu să lucreze cu structurile de lemn din America de Nord (FRAMERS). Am identificat deja câteva persoane care au experiență în domeniu și s-au angajat să ne ajute, dar mai avem nevoie de încă cel puțin 5 persoane pentru a ne putea încadra în termenul propus. Voluntarilor care vor veni să lucreze în acest proiect le asigurăm masa și cazarea. De asemenea, am pregătit unelte specifice (compresor, ciocane pneumatice, generatoare pentru 110 V, Skil Saw etc.), astfel încât să putem munci în mod eficient.

Acum este un moment prielnic să demonstrăm conceptul prezentat de Ap. Pavel: „dacă un mădular suferă, atunci suferă toate mădularele”. Asemănarea Bisericii cu corpul omenesc este grăitoare în această situaţie. Cu ajutorul voluntarilor din țară și din străinătate le vom putea arăta oamenilor din Mangalia că Biserica lui Isus Hristos este o realitate vie.

Pe situl http://www.sperantamangalia.ro am postat schițele proiectului, pe care le puteți consulta pentru a vă da seama de forma construcției care urmează a fi realizată și de complexitatea proiectului. Dacă doriți mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la tel 0744 320006, pastor Dorel Toma.

Dorel Toma și comitetul de inițiativă

„Şi le-am istorisit cum mâna cea bună a Dumnezeului meu fusese peste mine şi ce cuvinte îmi spusese împăratul. Ei au zis: „Să ne sculăm şi să zidim!” Şi s-au întărit în această hotărâre bună.” (Neemia 2:18)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

