Uite că sunt și eu de acord cu Becali

Desigur, nu sunt de acord cu inepțiile pe care le spune despre neoprotestanți. Însă nea Jiji are dreptate când spune că voturile date lui Becali sunt satanice🙂 Dacă pocăiții îi vor da votul lui și celor care l-au promovat în această poziție, atunci chiar că nu sunt români🙂  Omul ne-o spune direct să nu îl votăm.

Nu am cuvinte de apreciere nici pentru politicienii care acum se înghesuie prin biserici și ne țin lecții de spiritualitate, iar Becali nu prea merită atenția noastră. Postarea aceasta nu este despre ei, ci despre o țară care a ajuns să promoveze astfel de oameni în prime time. Dacă fiecare țară are coducătorii pe care îi merită, în cazul democrațiilor este cu atât mai trist, fiindcă oamenii îi votează! Ce poți să le ceri sărmanilor oameni din Siria? Ei vor o schimbare, dar cine îi ia în seamă? Dar când românii îi dau votul  lui Becali, lui Dan Diaconescu, lui Vadim și altor specieme de acest fel, măcar să înceteze a se mai plânge când țara o ia la vale.

Uniunea Baptistă a luat atitudine și a adresat o scrisoare exemplară celor în drept, dar cum la noi dreptatea o face un plagiator și un somnambul, nu trebuie să se aștepte la un răspuns din țară. Probabil că o vor face din nou forurile internaționale.

Cititi aceasta sesizare-din-partea-cultului-crestin-baptist-din-romania2.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Uite că sunt și eu de acord cu Becali

  1. DanutM spune:

    Reblogged this on Persona and commented:
    Uite nu m-am gindit la asta.
    Cred ca are dreptate Vasi.
    Despre nea Jiji nu ma exprim, ca sa nu pacatuiesc si cu vorba, Doamne iarta-ma.

  2. nirolf spune:

    Ei, chiar mai facut curios…cine-i plagiatorul si cine-i somnambulul de la noi?

  3. Pingback: Comunicat: Uniunea Baptistă referitor la atacul extrem de jignitor al lui Becali la Tv « CrestinTotal.ro

  4. Mihai Pop spune:

    Esti plin de spiritualitate, stimate pastor! Ati devenit un batjocoritor influentat de blasfemiatorul-sef de la Cotroceni?

    • Stimate ocine ai fi, nu îmi trebuia multă experiență să îmi dau seama că întrebarea cu pricina era o provocare. Întrebarea era absolut inutilă, știau toți cine este adormitul și cine plagiatorul. Am dat un răspuns pe măsura întrebării. Și iată că replica ta, dovedește acest lucru. Ce treabă are Băsescu în toată povestea asta? De unde și până unde am ajuns de la Becali la Băsescu? Încercați cu trucuri din astea ieftine în altă parte.

      • Mihai Pop spune:

        Ma intreb atunci cand duminica urcati la amvon dupa ce o mare parte din timp ati fost preocupat de orice altceva decat Sfanta Scriptura, ce le puteti spune acelor oameni de acolo? De adormitul si plagiatorul? De marea abilitate de a intelege trucurile ieftine ale unora ca mine? Ii plang pe cei ce care au pastori oameni preocupati mai mult de politica decat de Cuvantul care ar trebui sa locuiasca din belsug in ei…Va las pe dvs. care sunteti o persoana cu o intuitie formidabila sa va dati seama care sunt acestia! Poate si de aceea Becali spune despre aceste culte ce spune! Pentru ca nu reusim sa convingem ca avem gandul lui Christos in noi!

        • Mihai, am intuit bine că am de-a face cu un fariseu. Gândirea aceasta fățarnică i-ar lăsa fără replică până și pe fariseii din vremea lui Isus. Dacă sunt rele aceste discuții, de ce te implici în ele? Ce cauți tu pe internet, dacă nu este bun? De ce iei parte la discuții politice? Tu crezi că păstorul nu trebuie să fie prezent pe net, tu însă poți, fiindcă nu ești păstor… Dragul meu, pe mine mă interesează și lucrarea lui Dumnezeu, dar nu sunt orb nici față de starea cetății. Cine crede că este păcat să discutăm despre ce se întâmplă în țara asta, să nu se deranjeze să intre pe aest blog.
          Văd că mesajul lui Becali ți-a dat de gândit, așa că este cazul să mă retrag eu din această conversație.

  5. george spune:

    Inca o dovada a faptului ca dl. Becali nu gandeste limpede, corect. Ia totul asa cum i se da/spune…! Ma gandeam ca (macar) la capitolul „credinta” sta mai bine, dar m-am inselat! Va ramane in ‘frunte’ atata vreme cat va avea bani…asta-i adevarul! Sunt sigur ca de aia l-au si ‘racolat’ cei din USL-parerea mea! Nu ma pot abtine cand vad atata incultura – ca sa nu spun: prostie – in randurile celor care ne conduc!
    E ridiculizat chiar si de colegii lui din PE: http://www.gandul.info/politica/liderul-grupului-alde-din-parlamentul-european-despre-gigi-becali-il-vom-educa-un-pic-10226852

  6. lucianrotaru spune:

    Pe de o parte, ne face cinste faptul ca Gigi Becali ne respinge. Asta inseamna ca nu semanam cu el. Cine se-aseamana se-aduna (si se voteaza…).
    Pe de alta parte, ne cam jigneste. El chiar credea ca l-am fi votat, de ne cere public sa nu-l votam?
    Si, desigur, ar fi intelept din partea Cultului Penticostal sa dea o replica oficiala. Nu atat pentru a-l linisti pe Becali sau pentru a ne apara onoarea, cat pentru vizibilitatea extraordinara pe care ar putea s-o aiba o expunere a credintei noastre in Hristos. (Poate) singurul lucru bun in ce-l priveste pe domnul Becali este notorietatea, care se poate răsfrânge fericit si asupra celor care-l apostrofeaza.

    • RubenS. spune:

      Luci, cand am vazut clipul, m-am gandit ca penticostalii ar trebui sa dea un raspuns, insa dupa ce l-am vazut de vreo 2 ori, mi-am schimbat parerea deoarece el nu ne aminteste numele. A fost mai usor pentru el sa mentioneze baptistii ori a auzit doar de ei (or fi mai vizibili decat penticostalii sau mai usor de tinut minte?:S). Probabil pe acest rationament au mers „mai marii” si conducerea baptista a luat urgent masuri.

  7. Mihaela spune:

    Sa ne rugam pentru Becali, ca Domnul sa ii schimbe inima si viata. Sa ne rugam multi. Sa ne rugam toti. Domnul raspunde minunat si transforma oamenii incredibil. Numai Domnul poate sa ii schimbe pe oameni, chiar si pe cei mai rai, chiar si pe prigonitori. Sunt sigura ca pentru Saul s-au rugat nu multi, ci toti crestinii din acea vreme. Ei erau toti intr-un gand. Cand un Becali va fi schimbat si transformat de Domnul, atunci lucrarea aceasta va fi publica si puternica, si va atinge multi oameni.

    Matei 11:5 „Orbii isi capata vederea, schiopii umbla, leprosii sunt curatiti, surzii aud, mortii inviaza, si saracilor li se propovaduieste Evanghelia”. Credeti ca Becali sa incadreaza la cel putin una din categorii? eu m-am incadrat, in toate. Si Domnul mi-a atins ochii (spirituali), mi-a intarit glezna pe cale, mi-a dat Viata si m-a curatit. CREDETI ca pentru Becali exista o sansa? EXISTA o sansa si pentru cel mai rau, a existat o sansa si pentru talharul de pe cruce! DOMNUL POATE! EL SINGUR POATE ORICE,SI CHIAR SI INCREDIBILUL!
    Ceea ce se intampla este pentru NOI, ca noi sa ne ridicam si sa mijlocim pentru Becali, si pentru cei ca ei, pentru toti cei pierduti din Romania! Credeti ca in afara de noi are cine sa se mai roage pentru el, pentru ei? LUCRURILE SE INTAMPLA PENTRU CA DOMNUL SA SE FOLOSEASCA SI DE NOI, SI DE EL. Credeti ca Domnul a murit si pentru el, si il iubeste si pe el? A plans si pentru el, si si-a dat sangele scump pe Cruce si pentru Becali, din dragoste si pentru el, pentru mama lui, pentru familia lui, fetele lui, sotia lui, prietenii lui, cei pentru care el poate influenta ceva…? EU CRED. Eu cred ca Domnul il iubeste mult, si are rabdare cu el, cum a avut si cu mine. Si cu..toti. Ii va ingadui unele lucruri pana la o vreme, apoi stiti ca Domnul poate lucra in multe feluri.
    Lucrarea crestinilor este sa iubeasca pe Domnul (adica sa ii reflecte viata) si sa ii iubeasca pe toti ceilalti. Sa ne rugam cu dragoste pentru Becali, si pentru cei inca pierduti! Sa avem in vedere bucuria viitoare, din ziua aceea! Sa avem in vedere cum se bucura ingerii cand un singur suflet este salvat! Sa avem in vedere cate lacrimi de bucurie si recunostinta vom imparti intre noi intr-o zi, stiind abia atunci cine a mijlocit pentru noi! Acum nici macar nu avem idee cate rugaciuni si de la cine ne sustin!! Rugaciunile noastre sunt oare prea slabe si nu pot sustine sufletul lui Becali, nu-l putem aduce in fata Domnului la Cruce, sa il spele in sangele Lui, sa il mangaie, sa il salveze si sa il umple definitiv de dragostea Lui? RUGACIUNILE NOASTRE SUNT PUTERNICE, si pline de dragoste pentru un suflet pe care Domnul il iubeste! Putem plange pentru Becali si pentru cei ca el, care nu cunosc inca pe Domnul? Pentru mama mea si familia mea daca v-as cere v-ati ruga? Cu siguranta! Eu sunt copilul Domnului de patru ani, din biserica penticostala. Mama mea este inca ortodoxa si tatal meu este ateu si nu pot sa va spun ce cuvinte aduce cateodata despre Domnul meu sau despre Biblia mea, Cuvantul Domnului, si ce reactii poate sa aiba cand ma vede ca o citesc in fiecare zi! Fratele meu nu vrea sa auda de „credinta mea” si are convingeri gen zen si totusi in felul lui il cauta pe Domnul…Eu ar trebui sa fiu in mare deznadejde cu familia mea? NU! Am avut parte de multa prigoana pentru credinta mea, chiar in familie, plecam pe strazi plangand din cauza mamei mele, si batjocuri de la prietenii mei, si unii m-au respins! Credeti ca am nadejde la Domnul pentru ei? AM O MARE NADEJDE SI O MARE CREDINTA IN DOMNUL PENTRU EI!! Am o speranta si o bucurie anticipata, o viziune de mantuirea lor pe care poate Domnul sa le-o dea, incat imi aduce lacrimi in ochi gandul acesta! Am o credinta neclintita si o nadejde pentru familiile nepocaite ale surorilor si fratilor pe care ii iubesc!! ei plang si mijlocesc pentru familiile lor, si asteapta cu nadejde, si eu cu ei, si ne rugam unii pentru altii! Ce credeti, este nadejde pentru familia mea? Eu cred ca ESTE NADEJDE, MARE, LA DOMNUL MEU! CREDETI ca este nadejde pentru Becali? EU CRED CA ESTE MARE NADEJDE, ASTEPT CU BUCURIE ANTICIPATA ACEASTA INTOARCERE A LUI LA DOMNUL, SI AL SUFLETELOR, ZECILOR SAU SUTELOR SAU MIILOR DE SUFLETE DIN JURUL LUI!! Stiti cum va fi cand Becali se va intoarce la Domnul? Cu infrigurare se va lupta pentru cei pe care i-a atins in trecut, ca sa ii atinga de-acum pentru Domnul!! Stiti ceva? Am sa il consider pe Becali ca pe unul din familia mea pentru care sa ma rog, cu toata inima si cu dorinta si speranta si cu credinta ca va fi mantuit, caci in familia mea am si o persoana ortodoxa care saruta inca icoane de sfinti (mama mea), o persoana atee total (tatal meu), o persoana care a adoptat in peste zeci de ani filozofii zen, de pe la artele martiale (fratele meu), si o persoana mica de patru ani, copilasul meu, nestiutoare de aproape nimic pe lumea asta, DAR CARE SE UITA LA MINE, SI MA CITESTE DUPA FAPTELE MELE!! Am prieteni care imi respecta credinta, am prieteni care sunt interesati de schimbarea mea continua datorata credintei mele, am prieteni care m-au respins total si prieteni care doar ma „tolereaza”, am loc sa ii iubesc, e drept ca la unii imi vine mai greu decat la altii, ca sunt om si eu. Am loc sa il aduc si pe Becali in rugaciune in fata Domnului.
    Daca l-am respinge acum, am face exact ca el, si noi trebuie sa fim diferiti, Domnul ne cheama nu doar sa ii iubim pe cei ce ne iubesc pe noi, caci „nu fac asa si vamesii?” Domnul ne cheama sa ii iubim si pe cei ce ne dusmanesc si ne prigonesc, pe cei cel mai putin vrednici poate de iubit, caci facand asa, o sa „gramadim carbuni aprinsi” pe capul lor. Biserica penticostala si biserica baptista si biserica evanghelica, toate bisericile neo-protestante, ar trebui sa il purtam pe Becali in rugaciune, si pe cei ca el, sa avem o zi macar pe saptamana de rugaciune pentru el, toate bisericile aceeasi zi. Va mirati ca incep vremuri de prigoana? Dar asta este scris ca va fi, si este si un semn ca il suparam pe cel rau, ca el stie ca mai are putina vreme, iar ceea ce facem noi dupa voia Domnului il deranjeaza. Sa ne miram si sa ne ingrijoram DACA NU va fi prigoana. Sa stam tari pentru Domnul si sa plecam la lupta noastra cu laude pentru Domnul, si cu rugaciune pentru sufletele pe care El le iubeste. Atunci cand eram pierduta inca, acum peste zece ani si acum peste sapte ani, si acum peste patru ani… exista o femeie, Rodica, pocaita, si stiam si aflam din cand in cand ca ea se roaga pentru mine…De peste zece ani..Eu cred ca a fost singurul suflet pe care il cunosteam (mama unui prieten) care s-a rugat pentru mine, caci nu mai avea cine. Si mai STIU ca ea m-a adus in rugaciunile si altor frati si surori, pe care nu ii cunosteam si pe unii nu ii cunosc nici acum. S-au rugat pentru mine oameni pe care nu ii voi intalni decat in ziua aceea. Astazi il aduc pe Becali in rugaciune in fata Domnului, si de astazi mereu, chiar de acum.
    Domnul sa ne binecuvanteze pe toti, pe copiii Lui dar si pe cei ce au mare nevoie sa fie salvati.
    Mihaela

    • vio spune:

      Domnul sa te asculte draga sora!!! Asa ar trebui sa judece si sa faca toti copii Domnului. Pe de alta parte Cuvantul Domnului spune:Binecuvantati pe cei ce va prigonesc:binecuvantati si nu blestemati. Rom 12;14.

  8. Pingback: Sesizări despre… sesizări: Gigi Becali, Otniel Bunaciu și voturile “sectanților” neoprotestanți neprotestatari « Romania Evanghelica

  9. Vreau să-l votez pe Jiji!!! Dar n-am religie moștenită….
    Îngrijesc familie de evrei contra moștenire. Să-mi lase domle și mie moștenire religia lor.

    „Musulmanii… evreii…să mă voteze … care au religii… care sunt moștenite, astea sunt religii moștenite:
    1. Evreiască
    2. A lu Moise
    3. A lu Mohamed
    4. Și a lu Hristos.”

  10. Pingback: 4 postări în Top 10 WP (02.12.2012) « Romania Evanghelica

  11. pete spune:

    Fr. Vasilca raspunde-i nebunului dupa nebunia lui ca sa nu se creada intelept

Lasă un răspuns

