Candidați evanghelici, DIASPORA – Mircea Lubanovici

Am primit pe mail o prezentare a candidatului Mircea Lubanovici care este în prezent deputat din partea Diasporei. Fiindcă nu mulți dintre românii din afara țării pot ține pasul cu evenimentele din țară, și cunoscând că mulți din Diaspora citesc blogurile evanghelice, am decis să public aici scrisoarea de prezentare a lui Mircea Lubanovici. Știu că în urmă cu 4 ani deciziile luate de unii lideri evanghelici au fost un „act ratat” (s-a întâmplat să fiu prezent la Convenția de la Detroit când s-au luat unele decizii „istorice”). Redistribuirea însă a corectat situația și astfel evanghelicii au avut posibilitatea să fie reprezentanți în Parlament în ultimul mandat de către Mircea Lubanovici, o poziție meritată având în vedere ponderea și vizibilitatea comunității de neoprotestanți în Diaspora. Poate că anul acesta evanghelicii vor învăța ceva din această lecție și vor fi mai uniți.

PS: NU am vorbit cu Mircea despre aceasta și NU mi-a cerut să scriu pe această temă.

________________________________________________________

Poster 18 x 24_aPlatforma Electorală

Alegerile parlamentare din 9 Decembrie 2012 sunt cruciale și vor fi hotărâtoare pentru evoluția României. Fiind desemnat de către Alianța România Dreaptă, să candidez pentru un nou mandat de deputat, doresc să continuăm împreună și mă angajez să lupt în mandatul 2012-2016 pentru propunerile legislative deja inițiate și să continui eforturile ce au ca obiectiv principal întărirea legăturilor românilor din diaspora cu țara. Ne va fi mult mai ușor să zidim pe fundația stabilită în acești ultimi patru ani, decât să luăm totul de la început.

Vor fi în continuare o prioritate pentru mandatul meu următoarele proiecte, pe care mă angajez să le susțin:

1) Votul electronic precum și votul prin corespondență, care se află deja în Parlamentul României pentru dezbateri.

2)  Lobby în vederea eliminării vizei pentru Canada pentru cetățenii români și introducerea României în programul Visa Waiver, al Statelor Unite ale Americii.

3) O reprezentare corectă și echitabilă în Parlament a cetățenilor români din diaspora, conform numărului persoanelor cu cetățenie română din colegiul respectiv.

4)  Îmbunătățirea legii privind regimul juridic al adopțiilor din România.

5) Îmbunătățirea serviciilor consulare în misiunile diplomatice românești prin facilitarea angajării personalului auxiliar prin concurs, din rândul românilor care locuiesc în orașele unde sunt ambasadele și consulatele României.

6) Facilități fiscale și legislative în România în vederea reducerii taxelor pentru firme care vor să investească în România.

7) Diminuarea taxelor consulare și reducerea termenului de soluționare a cererilor adresate consulatelor și ambasadelor.

8)  Recunoașterea permiselor de conducere din România în țările în care nu sunt recunoscute încă.

9)  Apărarea constantă a drepturilor religioase în contextul presiunilor marxiste din Europa cunoscând faptul că “prețul libertății este eterna vigilență”.

10) Eliminarea oricărei contribuții a statului român pentru acțiuni împotriva familiei, și a vieții în general.

11) Reglementarea legislației de redobândire de către cetățenii români a proprietăților confiscate de regimul comunist.

12) Reglementarea legislației de redobândire a cetățeniei române de către toți aceia care și-au pierdut abuziv cetățenia română, din motive neimputabile lor.


 Mesaj către Alegători

               Stimați Conaționali,
                               Dragii mei frați români,

Au trecut deja aproape 4 ani de când mi-am luat angajamentul de a vă reprezenta în  Parlamentul României, forul legislativ al țării care ne aparține și nouă românilor din diaspora românească.

Această perioadă nu a fost deloc ușoară, mai ales că România este încă o țară aflată în dificultate, având o economie de piață fragilă și o democrație neînțeleasă la valoarea ei, de multe ori din nefericire chiar și de către unii politicieni. Totodată, este o țară in care multi încă nu se pot obișnui cu ideea că fiecare cetățean are obligații și îndatoriri, nu doar drepturi.

Chiar dacă au trecut deja peste 22 de ani de la destrămarea comunismului, România  are nevoie de sprijinul românilor din diaspora pentru a face progrese în înțelegerea și asimilarea democrației în domenii vitale de funcționare a statului.

Derapajele grave de la democrație care au avut  loc în această vară au deja repercusiuni de netăgăduit,  însă este și mai trist faptul că efectele negative vor fi pe o perioadă de timp mai îndelungată, ceea ce din păcate se va răsfrânge tot asupra cetățenilor români.

Avem  nevoie să ne unim forțele de dreapta pentru a crește nivelul de încredere și stabilitate al României pe plan inter-național și pentru a recăpăta încrederea partenerilor europeni, dând dovadă că cei 5 ani de la aderarea la Uniunea Europeană nu s-au scurs în zadar. România are nevoie de stabilitate politică pentru a nu pierde definitiv încrederea liderilor Comunității Europene, a aliaților și a partenerilor strategici ai României.

După cum v-am informat în comunicatele anterioare, am acceptat propunerea de a merge mai departe, pentru un nou mandat de deputat, sub sigla Alianței România Dreaptă, fiind convins că împreună cu dumneavoastră putem avea o influență majoră în România. Avem nevoie de o implicare în masă pentru a păstra democrația câștigată cu greu și cu sacrificii imense de către poporul român.

Toată activitatea mea parlamentară o puteți găsi pe site-ul Camerei Deputaților la adresa: http://www.cdep.ro sau pe site-ul meu personal: http://www.lubanovici.us

În ce privește candidatura mea, sunt motivat să merg mai departe și să continui alături de dumneavoastră, pentru a fi o voce puternică la București și care va lupta în continuare pentru interesele românilor din țară și din diaspora.

Franklin Roosevelt spunea că: ,,prețul libertății este eterna vigilență”. Îmi doresc să rămân același reprezentant de dreapta care a răspuns și va răspunde problemelor celor pe care-i reprezint, având deja experiența ultimilor 4 ani de activitate.

Așa cum se întâmplă de obicei în campaniile electorale, apar tot felul de candidați care fac zgomot mult și foarte ieftin, dar sunt lipsiți de orice substanță sau promit lucruri in care nici ei nu cred.

Nu  au  realizări sau implicații în comunitatea româna din diaspora, ci dimpotrivă unii chiar au fost consecvenți ani de-a rândul în a defăima, chiar și în presă, toate lucrurile bune pe care le-am făcut împreună cu liderii și membrii comunității românești din diaspora, cu sacrificii imense și cheltuieli mari. Ei nu promit nimic concret, nimic realizabil, ci au devenit experți în defăimări și acuzații nefondate la adresa liderilor comunității, la adresa  mea sau a familiei mele, fără a ne cunoaște în realitate. Asa cum am mentionat in comunicatele mele anterioare, nu mi-am propus să răspund la niciunul din atacurile lipsite de argumente reale și bun simț ce au fost făcute la adresa mea intrucat doresc sa-mi folosesc timpul meu cu lucruri constructive.

Prima parte a mandatului meu a fost mai dificilă, însă am reușit să reprezint cu cinste, onoare, integritate si demnitate interesele românilor în toată activitatea mea. Totodată, întrucât am un colegiu imens, nu de puține ori în acești ultimi 4 ani am fost nevoit sa fac investiții și călătorii in colegiu la comunitatile de romani din conturile personale care au ramas nedecontate.

În concluzie, apelez la toți romanii din acest colegiu sa isi exercite dreptul constitutional de vot in numar cat mai mare.  Votul dumneavoastra conteaza!

Vă invit, stimați frați români, să fiți alături de mine, acordându-mi votul dumneavoastră.

Reprezentantul dumneavoastră în Camera Deputaților, Mircea Lubanovici

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Candidați evanghelici, DIASPORA – Mircea Lubanovici

  1. dorelcotanDorel Cotan spune:

    Din cate imi amintesc, cand am mai discutat cu dumneavoastra despre o sustinere pe plan politic, erati Apolitic, cand v-am solicitat sa sustineti initiativa Uniunii Crestin Democrate din Romania, dar acum sustineti si iesiti la rampa cu unii candidati pe care ii si promovati; candidati apartinand unor grupuri politice manjite si corupte. ”Pacat” ce sa mai spun ? fiecare cu interesul lui !
    Oare cand v-om avea si noi in Cult oameni cu principii ? Ada Doamne ziua aceea mai curand !

    • Chiar dacă memoria nu vă ajută, puteți să recitiți postările și comentariile mele și astfel să vă amintiți ce anume am declarat.

      NU am spus că sunt apolitic, ci am declarat în repetate rânduri că sunt un om de dreapta. Acestea sunt opțiunile mele, dar nu mă înscriu în vreun partid, fiindcă vocația mea este alta.

      Refuzul de a susține UCDR a fost motivat și, dacă doriți, pot să repet acele argumente, dar oare le-ați reține de această dată? Vă reamintesc că rezervele mele (împărtășite și de colegii mei) au avut de-a face cu inoportunitatea legării evanghelicilor de un partid politic, cu consecințele pe care le-ar avea de suportat creștinii din zonele cu o prezență evanghelică redusă, cu prestanța și așa foarte slabă a evanghelicilor din Parlament, cu incapacitatea evanghelicilor de a desemna măcar un singur candidat care să ne reprezinte ș.a.m.d.
      Dar dacă vă îndoiți că în Cult ar fi oameni cu principii, de unde veți recruta oameni în partid?!? Atacurile astea chiar nu ajută cauza dumneavoastră, încercați un alt registru de comunicare.

      Și dacă tot vă pasă de prezența evanghelicilor în politică, având în vedere că nu ați reușit să înregistrați mișcarea dumneavoastră politică, ar fi fost ideal să îi identificați pe cei mai buni dintre candidații evanghelici și să îi susțineți chiar dacă acum candidează din partea altor partide. Și să nu îmi spuneți că nu puteți face asta fiindcă ei candidează din partea unor „partide mânjite și corupte”. Dacă s-ar întâmpla să vă înscrieți partidul, să candidați și să și intrați în Parlament, atunci va trebui să colaborați cu unele dintre acele partide (sau sperați la 51%?). Asta este politica: alegeri și colaborare în funcție de oferta existentă. Așa că ar fi trebuit să vă bucurați de ideea de a îi promova pe evanghelicii care candidează anul acesta.

      • Dorel spune:

        Unui Pastor nu ii sade bine sa raspunda atat de ironic, chiar daca cei care intra in dialog au ”memorie mai slaba”. Smerenia ar fi o alternativa mai buna !

        • Ati fi preferat nuiaua? Asta este o unealta pastorala!

          Comiteti o confuzie mare cand puneti semnul egal intre ironie si lipsa smereniei. Isus a folosit ironia in multe situatii, iar El era smerit. A folosit si biciul, dar era bland.

        • dumitru muresan spune:

          mai bine sa ne umileasca ei nu-i putem bate nici nu vrem asta.
          dar ne bat ei cu reprezentarea in parlament.vorbe frumoasa
          ca ne vom dobndi proprietatile.ce frumos suna.dar nu osase intanple nici odata.
          iar au saci plini in caruta.si inca patru ani osa se distreze ca diaspora..
          are reprezentanti in parlament.si uite asa.vin ainostri pleaca ainostri si noi cudrag asteptam sa se faca odata ce promit.!

  2. lancrajan maria spune:

    Va doresc mult succes in tot ce v-ati propus .

  3. Pingback: Mircea Lubanovici (ARD) a obținut peste 50% din voturi | Răscumpărarea memoriei

  4. dorelcotanDorel Cotan spune:

    OK…FIA ASA CUM DORITI ! PISICA TOT IN PICIOARE CADE ! FILOZOFII TOT TIMPUL GASESC ARGUMENTE ! FIECARE CU DRUMUL LUI SI CU GANDIREA LUI ! N-ARE ROST SA MAI CONTINUAM ! ORICUM NU AJUNGEM LA ACELASI NUMITOR COMUN… AVEM PARERI DIFERITE, ASA CA MAI BINE MERGEM PARALEL FIECARE CU DESAGA LUI, FARA SA MAI INTRAM IN DISCUTII CARE CREAZA CATEODATA CIOCNIRI DE PRINCIPII !… VA SCRIU O INTAMPLARE CU TAICAMEU: EL FIIND ORB DE LA 26 DE ANI, ERA VIZITAT DIN CAND IN CAND DE PRIETENI, FRATI, VECINI ,ETC. UN VECIN (MARTOR A LUI IEHOVA) TOT VENEA PE LA EL SI TOT IL PROVOCA LA DISCUTII PE TEME RELIGIOASE. TAICAMEU, O TINEA PE-A LUI, IAR VECINUL MARTOR, O TINEA PE-A LUI. ODATA CAND NU A AJUNS LA NICI UN REZULTAT IN DISPUTA PE CARE O AVEAU ASUPRA UNUI SUBIECT, A SPUS VECINUL…. BINE PETRICA, MERG ACASA SI O SA MAI TREC EU PE LA TINE SA MAI DISCUTAM DIN BIBLIE. LA CARE TAICAMEU IA SPUS: POTI SA VII VECINE DE CATE ORI VREI SI POTI. SUNT AICI SI TE PRIMESC DE FIECARE DATA SI PUTEM DISCUTA, CA TIMP AVEM, ORICUM NU NE STRICAM NOI RELIGIA UNUL ALTUIA, FIECARE CU CONVINGERILE LUI !

    ASA E SI CU NOI ACUM. ORICAT AM CONTINUA PE ACEST SUBIECT, NU V-OM AJUNGE LA O PARERE COMUNA, CA AVEM PARERI DIFERITE, VEDERI DIFERITE SI ”AMANDOI INCAPATANATI” !

    VA DORESC – NUMAI BINE !

    DOREL

Lasă un răspuns

