Minciuna are picioare scurte

Iată răspunsul pe care l-am primit de la Dennis Sawyer, ca răspuns la mesajul meu:

Dragă frate Vasilică,

Te rog să mă ierți pentru mesajul meu inițial privitor la cartea ta. După ce am primit răspunsul tău, l-am contactat din nou pe cel care mi-a dat vestea.

Am aflat astfel că nici măcar nu citise cartea. El doar reacționa față de ceea ce îi spusese lui cineva. L-am întrebat dacă persoana aceea a citit cartea iar el a spus: „Nu prea cred.”

Așadar, să nu dăm vina pe comuniști (încă), eu cred că lipsa de educație a respectivilor este pricina confuziei.

Sunt alături de tine în rugăciune, dar și alături de cei care sunt supărați. Mă voi ruga ca ei să citească această carte cu mintea cuplată și cu har în inimi, astfel ca toate să se rezolve.

I-am încurajat pe „critici” să te contacteze direct, după ce vor fi citit cartea.

Încă o dată îți mulțumesc pentru răspuns și înțelegere.

Cu sinceritate,

Rev. Dennis W. Sawyer

(Sublinierile din document sunt făcute de autorul scrisorii.)

Manipulările la care s-au dedat unii pentru a împiedica răscumpărarea trecutului nostru sunt mult mai multe și mai grave. Le vom semnala la momentul potrivit pe blog.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

