Arhiva zilnică: 31 decembrie 2010

CLR -RVE Suceava schimbă macazul în cazul Țon


O știre de sfârșit de an, de pe Suceava Evanghelică, mai frânează din graba cu care s-a trecut la dărâmarea lucrării lui Iosif Țon: http://suceavaevanghelica.wordpress.com/2010/12/31/comitetul-local-radio-suceava-catre-aga-vocea-evangheliei/ Astfel, Comitetul Local Radio Suceava le amintește liderilor din AGA că radioul nu este o … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 16 comentarii

A mai trecut un an sau am mai trecut noi puțin?


Eram copil, de Traian Dorz Eram copil, trecea zăpada Şi cu tristeţe-o petreceam. Mi se părea că iarna trece Mi se părea, dar eu treceam. Eram copil, treceau cocorii Priveam la ei până-i pierdeam. Mi se părea că vara trece … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | 5 comentarii